Remnant: From the Ashes: Walkthroughs en Gidsen

Hier vindt u de walkthrough en de gids van Remnant: From the Ashes (PC / PS4 / XBOX ONE)

Welkom op de gerelateerde pagina van de walkthrough van Remnant: From the Ashes. We laten je al het materiaal zien dat we hebben gevonden. Dit is een site die volledig is gewijd aan de walkthroughs en gidsen van videospelletjes.

Inleiding en Verhaal van het Spel

Als één van de laatste overblijfselen van de mensheid, verlaat u alleen of samen maximaal twee andere spelers om te gaan met hordes dodelijke vijanden en epische bazen, in een poging om het gewas een garnizoen, bouwen en dan terug te nemen van wat er verloren is gegaan.

Deze gids is geldig voor de volgende consoles: PC / PS4 / XBOX ONE. Deze lijst wordt voortdurend bijgewerkt sinds PC / PS4 / XBOX ONE of sinds het spel is uitgebracht.

Beschikbaar op deze site zijn ook de trucs van Remnant: From the Ashes: deze cheats en de strategieën zullen je toelaten het einde van het spel te bereiken zonder enig probleem en om het even welk obstakel te overwinnen. Je vindt dit allemaal op onze officiële pagina gewijd aan de trucs van Remnant: From the Ashes

Bovendien kunnen we je ook de Trainer voor dit spel aanbieden. Op een aparte pagina kun je de Trainer krijgen van , waarmee je nieuwe trucs kunt verkrijgen die anders niet zouden kunnen worden gecreëerd.

Op de truccenpagina vind je ook de lijst van de doelstellingen voor dit spel met een kleine uitleg over hoe je ze allemaal kunt bekomen.

Nu gaan we over om u de walkthrough te tonen na de inleiding die we zojuist geschreven hebben. Mogelijks moet je meerdere video's openen om alles te kunnen zien.

Complete Oplossing

Handleiding de volledige tekst

Je karakter zal hebben om te gaan door de verschillende werelden verzamelen van de items en power-ups en het doden van vijanden.
U kunt herladen van al uw bronnen op wapens en leven, rust de Punt van het Blok, of door het gebruik van verbruiksartikelen, verspreid in het spel.
De vijanden in een level zijn altijd dezelfde (geldt voor zowel zwakke vijanden, zowel voor de miniboss), is echter een willekeurige in hun regeling in de laag, met enkele uitzonderingen.
Als je in grote moeilijkheden, kunt u teruggaan en een pauze te nemen op de punt van het blok, maar dit zal je dwingen om

Deze gids wordt uitgelegd hoe u de verschillende niveaus totdat je bij het einde van het spel.

Aarde

Wijk 13
- Neutraal
- Hier kunt u kopen leveringen
- Zodra u hebt genomen van het lidmaatschap van de Wijk 13 je kunt ontgrendelen van de lagere niveaus, om te ontdekken het geheim van een SMG en een aantal boeken van kennis

De schuilplaats van de Oprichter
In de kamer van de kaart van de Wijk, en het breken van de plank te vinden van een harnas in. Maak je een weg langs het pad. Zodra je naar de splitsing in de weg waar je de Boogschutter Wortel, ga niet rechts, maar rechtdoor in de richting van de Verborgen Grot.

- Root krijgers minor: van verre gooien assen, die gemakkelijk kan worden vermeden door het zijwaarts lopen. Met een paar slagen van de hamer sterven.
- Archer - - Root: u kunt hem slechts op een afstand met een vuurwapen. Keer de wandeling kant te ontwijken en wanneer niet verlegen, schieten het hoofd. Het duurt een paar opnamen om hem te doden.

Verborgen Grot
- Vol valkuilen
- Monsters bal met bijl: ze zijn heel gemakkelijk om te doden als je een hamer uitgerust.
- Monsters explosieven: als je op versturen: verval Root. Als je ze ziet trekken uit het pistool en vermoord ze op een afstand.
- Zwaardvechter Root: Para alle frontale aanvallen met vuurwapens, en is het vrijwel een zelfmoordaanslag van de voor-lichaam-voor-lichaam, hoewel het kan. De beste manier om hem te doden is door te schieten hem in de rug. Het is erg langzaam is, kunt u dan het vinden van een punt op de kaart geschikt lokken hem om hem te laten draaien rond en rond, terwijl u geniet van de momenten wanneer is terug te schieten.
- Mitrailleur Root: kan je hem gemakkelijk met het pistool. Kies een plaats waar u kunt verbergen en hebben een goed uitzicht, bij voorkeur hoog ten opzichte van de baas. Ga naar buiten en schiet hem neer, maar verbergen onmiddellijk voordat het begint te schieten of het zal het einde zijn van u.Tijdens het branden dicht bij je zo vaak wijzigingen in de cache, ook terug in de richting van de gebieden opgeruimd. Herhaal dit tot hij sterft.

Allereerst is gesproken met de jager aan de kant van de obstructie. Het geeft je een sleutel,
Zodra u de kerker terug naar de Verpleegafdeling 13 voor de upgrades, ga dan terug naar de splitsing en neem de weg naar rechts. Probeer om het scenario zo schoon mogelijk en start het gevecht met de Root reus. Als u niet wilt dat om te sterven onmiddellijk je hebt om het aan te vallen vanaf een afstand en ontwijken in de tijd als hij op het punt staat om u te raken met het charge-aanval. Altijd blijf op een afstand en sloeg hem met een geweer van de jager. Een tiental foto ' s zijn genoeg om hem te doden. U dit hebt gedaan ga je gang en voer in de locus verlicht.+

De riolen
- Precies hetzelfde als de Verborgen Grot, maar zonder vallen en met 3 miniboss. In de praktijk brengen wat je hebt geleerd in de Grot, je bent een pistool hunter die u zal toestaan om te doden gemakkelijker de miniboss.

De Molen
De eerste baas van het spel, een verbeterde versie van de Root reus met een scherp zwaard. Het is niet een baas hard aan als je alleen schiet hem van dichtbij met de shotgun en om ontvankelijk te ontwijken wanneer hij aanvalt. De moeilijkheid is om dit allemaal terwijl het proberen om te voorkomen dat de Wortel is een Explosieve poging om esplodervi in het gezicht. Als je eenmaal begonnen de gevechten trokken de mazzuolatore in de grote zaal en schieten met de shotgun, voldoende geactualiseerd naar niveau 5. Als ze de Wortel van explosieve kunt u kiezen om ze te vermijden als ze ontploffen of schieten met het geweer, het belangrijkste is niet te doen, te veel dingen tegelijk: het zal onmogelijk zijn om het ontwijken van de mazzuolatore terwijl u probeert te ontwijken de andere Wortel, zelfs tijdens het opladen. Probeer het harmoniseren van je acties en de mazzuolatore zal vallen.

Fairview
Terug aan de oppervlakte en komen in het midden: het opent een portal die u zal toestaan om uit te rusten en terug te keren naar de Wijk 13 power-ups.
Praat met de oude man voor informatie en, eventueel, voorzieningen en opbrengsten in de stad. Verder langs het pad, het doden van de vijanden. In het paleis vindt u een handige ring.
Het zal niet moeilijk zijn om aan het eind van het pad

Station van de Kapel
Deze plaats wordt gekenmerkt door intense gevechten met een stuk van de Wortel, hoewel op een laag niveau. Het beste ding om te doen is om te gaan body to body, het kiezen van het juiste moment om uit te komen in de open en ze allemaal te doden. Soms zal het niet mogelijk zijn als er te veel vijanden. In dit geval kunt u gebruik maken van het geweer met de verandering om te schroeien om ze te doden gemakkelijk in een groep.

- Summoner Etherische: het verdedigt zich door steeds etherische en aanvallen door het dagvaarden van de Wortel. Het is een prioriteit om hem te doden. Niet andategli body to body, maar dood hem van een afstand misschien met een pomp actie geweer.
- Root Harvester: vergelijkbaar met de schermer. Stategli afstand te doden met het geweer.

De kerk
De Kerk wordt een arena waar u zult moeten om te weerstaan voor 2 minuten op de aanval van de Wortel. Hun belangrijkste doel is de Wortel van de Moeder. In feite, als ik het verbergen van de strijd, hun hoofd, het doden van haar. Het is zeer bestendig, maar kunnen niet tegen een dergelijke combinatie van aanvallen. Dan moet je om te draaien en te doden alle van de Wortel, het geven van prioriteit aan de miniboss.
Zodra je het overwinnen van deze twee minuten om te praten met de Root Moeder, en dan verder langs de doorgang tot de volgende punt van het blok.
Ga dan terug naar de Verpleegafdeling 13 om te praten met de Root Moeder en ga dan verder op weg van het laatste punt van het blok.

Wegen
Als u, aan de rechterkant, kunt u toegang Vork.
De straten zijn vol van Root Schutters, en de bestrijding van zal worden gemaakt op een afstand. Het geweer van de jager zal zeer nuttig zijn in dit deel van de kaart.
Sommige van de gebouwen kunnen worden gezocht om het zoeken van het materiaal en de ervaring.
Op het punt van het blok, en u kunt communiceren met een boom. Ga verder door de weg met het geweer van de jager, tot de volgende punt van het blok

- Root Gunslinger: zeer kwetsbaar, maar snel en schiet de kogels meerdere.
- Root Untore: het oproepen van de zwembaden, de ziekte te veroorzaken. Als je naar het lichaam weg te gaan na een paar slagen anders dood hem snel met de shotgun.

Vork
Gewoon bij de rest op het punt van de verstopping, dan is de omzet in de mist. Starten van een video-scene, en begint een gevecht stijl arena. Je overleven door het doden van alle van de Wortel, de tip is om te bewegen vaak, dus je hoeft niet te eindigen omgeven.
Aan het einde van de gevechten, bouwt u een forge uit die je kunt kopen armor.

Tuin van As
In de Tuin van de as, die u zal hebben te kampen met Burn-in, de tweede baas van het spel. En' de baas is zeer complex:

- Het heeft een grote verscheidenheid aan aanvallen
- Het wordt geholpen door een Root minder dat regenereert vaak. Het kan een detail van een klein, als het niet voor het contact met het vuur, de Wortel wordt krachtiger. De Root enhanced is de meest sterke en agressieve, en als het betrokken lichaam-voor-lichaam schade op.
- Maakt gebruik van zowel ranged aanvallen, zowel voor fysieke. Als u getroffen door het vuur voor de debuff Branden die veroorzaakt permanente schade.

Dit zijn de tips om het te verwijderen:
- Zet de zorg op je belangrijkste wapen. U zult het nodig hebben.
- Je bent altijd op een afstand. Als u zijn gespecialiseerd in varieerden wapens, de baas is makkelijker, want anders wordt het te ingewikkeld.
- Raken het hart van de oranje draak, die vertoont, in sommige gevallen, om de schade te ernstig. Als je goed bent kan je het hart van de draak, zelfs terwijl het gooien van ballen van vuur.
- De wortel van het kind, hoewel hij een vijand is, kan het worden gebruikt als een schild van de vuurballen van de draak
- Als je in het lichaam van de munitie van het lichaam van de wortel, de minderjarige zal komen navullingen.
- De draak zal vertonen zijn hart, wanneer u het nodig om te laden. Het is de juiste tijd om hem te raken met de sniper rifle en de schade die het ernstig.
- Probeer de camera op de draak. Het is moeilijk, maar vaak volenteri, tijdens het lopen, u zult aanvallen. Het is goed om te begrijpen wat voor soort aanval is het gebruik van te kunnen ontwijken beter.
- Behoud van uw vitaliteit en gebruik van zorg als ze worden gebruikt, wanneer dat mogelijk is.

Als je eenmaal hebt verwijderd van de draak krijgt u veel ervaring heeft, een nieuwe functie, de materialen en de mogelijkheid van het bouwen van een vlammenwerper te weren. Laten we verder gaan.

De Toren
Deze indrukwekkende toren voor je verschijnen in al zijn majesteit. Gebruik van het portaal te voer binnen.
Praat met de bewaker en geven hem alle vragen te ontgrendelen van het doel. Aan het einde wordt u vervoerd in de doolhof.

Het Doolhof
Na het checkpoint, gaat u rechtdoor. Lees het boek en dan gebruik van het portaal te voer een nieuwe wereld.

'rohm

De Wind van het Oosten
Praat met de adorer, dan zijn kop in het dorp en de brug over het doden van de vijanden.
Aan de linkerkant vind je de ingang naar een grot genaamd het Atrium van de Zon. Wij raden u aan dat u de eerste dungeon en ga dan verder.

 

- Inheemse Sjamaan: Speer darts langzaam maar gevaarlijk. Je kan hem doden met het geweer van de jager of body-to-body
- Indiaanse krijger: je kan hem doden body to body, of te verwonden hem voor met de shotgun en hem af met de hamer.
- Inheemse lancer: zodra hij gestart met zijn speer en u bent vrij om te gaan body to body en hem te doden
- Hond: temporizzando aanvallen en u kan doden de body-to-body

Als u al hebt voltooid in de hal van de zon, kunt u het doden van de vijand met de particle beam rifle, waardoor het zeer eenvoudig niveau. Ga naar het nieuwe blok en je bij een splitsing in de weg. Ga naar het zuiden vervolgt u uw weg tussen de huizen van het dorp, aan het einde verder in de richting van de ingang van de dungeon.

Het atrium van de Zon
Deze kerker is voorzien van een nieuwe en speciale vijanden:

- De protector met de plasma rifle: kan het gebruik van fysieke agressie of vuren projectielen op plsma, zelfs naar de aarde. De raad, om hen te doden, van een afstand, gericht op het hoofd.
- Protector explosieve: stakingen met fysieke aanvallen, en als hij gedood wordt en ontploft. Je kan blijven op een afstand, maar als u ervoor kiest om de confrontatie met de body-to-body ontsnappen aan het einde om te voorkomen dat de explosie.
- De beschermer met klauwen: snel en effectief, maar het doet veel schade. Het gaat in de verpakking, het doden van een afstand zou gebruik maken van het gebruik van de vele kogels, het lichaam naar het lichaam dat je ze kunt doden eenvoudig, maar u zult toch schade oploopt.

Ga door de kerker tot de portal, die u zal nemen om het tweede niveau, waar je zal moeten vechten in een arena.
 
Het atrium van de Zon: het lanceerplatform verloren
Rusten in de plaats van het blok en de omzet in de mist. Ga in de achterkant van de kamer en de terminal geactiveerd. Nu heb je om te weerstaan aan de aanvallen tot de opening van de deur.
De gasten worden aangevallen door vele vijanden, en vaak niet eens de tijd om te schieten of om aan te vallen. Deze strijd is het absoluut onmogelijk om te voltooien als u niet kiest voor de omgeving van de arena recht in die positie. Voer vervolgens in de richting van de trap naar boven en ga naar de zijkant kamers. Volg de weg naar beneden op de bodem van een kamer, de vijanden binnen en verdedigen van de deur. Op deze manier, de vijanden aanvallen met slechts een punt dat je kunt verdedigen en met de shotgun of met de hamer als ze te dichtbij komen.
Het einde van de strijd, op dit punt werd meer eenvoudige, gaan in de richting van de open deur naar het Geweer Ray, die zal sturen in de raad van bestuur, voor het moment, de Pump-action Shotgun.

De tunnels
Zult u tegenkomen nieuwe vijanden in de stijl van de Ondergang te zien in deze Dungeon. Ironisch genoeg, de oude wapens het meest effectief zal zijn van de nieuwe: de shotgun is zeer effectief als storidirà tijdelijk alle vijanden op een consistente wijze. De particle beam rifle in plaats daarvan, hoewel het gezicht van schade, zal het verhogen van het aanvallen van vijanden, waardoor elk gevecht een bloedbad voor beide.
Het doel is altijd om naar de andere kant van de dungeon.

- Schedels Vliegen: rechtstreeks van Doom, de vliegende schedels die spit plasma. Ze zijn uiterst fragiel en kwetsbaar voor varieerden wapens. Er zijn, zoals een variatie, de radioactieve en explosieve, die je moet doden voordat het u bereikt.
Gewijzigd: zeer gevaarlijk, echter, is het gemakkelijk om te doden met het geweer. Aanpak alleen met geladen pistool en schoot van dichtbij op het hoofd om hem af met een paar slagen.
- Machine gun monteur: voor de doden, je hebt haar een klap met de shotgun en verbergen. In het geval dat een hit van de stun, uitgangen en finitelo.
- Summoner: roep een bal van radioactief. En snel te doden met het geweer uit de buurt. Proberen te ontwijken van de bollen, die genereert in de tussentijd.

Gezocht op de omgeving en krijg een boek van wijsheid ring +25% gezondheid, erg handig.

Het hol van de Predator
Spreken met de predator vragen u geen enkel geluid te maken. Aan het einde van de chat uitgangen zijkant gebukt zonder je te verplaatsen in het midden van de honden. Ik heb niet geprobeerd om het door te nemen.

Verwoestingen Schurende
De reis wordt voortgezet na de punt van het blok. In dit gebied vindt u inboorlingen met schedels vliegen. Niets nieuws. Ga omlaag naar het oosten.

Canyon Vastgeketend
Dit is een dungeon die zie je verwikkeld in een strijd over wie is de betere shooter, vechten, slechts onderbroken door de vergelijking met honden en sjamanen.

- Inheemse aan de Schutter: snel bewegen, richten en schieten, is slim, en verbergt. Het is echter zeer kwetsbaar, het gaat naar beneden met een enkel schot.
- Inheemse Rocket launcher-precies zoals de schutter te zijn, maar veel gevaarlijker. Uccidtelo zo snel als je kunt.
- Honden: u veilig kunt ze doden met de hamer
- Sjamanen Radioactieve: zeer gevaarlijk zijn, hen te doden op het gezicht, eventueel met het geweer van de jager of met de shotgun.

Het hol van de Senzaocchi
Rusten in de plaats van het blok en de omzet in de mist. U zal worden geconfronteerd met de eerste baas van deze nieuwe wereld: de marauder.
Het is geen lastige baas als je inzicht in de mechanica, en indien, in het bijzonder, gebruiken we de particle beam rifle. De spoiler doet twee dingen: schreeuwen en braakt ballen van vuur. In het eerste geval moet je om te schieten hem in de mond met al het vuur van de macht die je hebt. In de tweede zaak die u wilt verbergen. Na schreeuwen de spoiler is verborgen en uit talloze schedels en schedels radioactief. De sleutel tot het doden van de boss gemakkelijk is om te verhuizen vaak. Als je staat stevig voor de schedels zal u omringen en u zult niet weten wie eerst te schieten. Het verplaatsen van de songteksten incolonneranno om je te volgen en je kunt verrassen ze allemaal samen met de particle beam rifle.

Verwoestingen Schurende 2
Vervolg je weg naar de merchant. U kunt betalen 100 schroot om de informatie te krijgen, en open de deur naar de kerker voor. Alles gedaan doorgaan naar de volgende dungeon.

De kamer had
Eenmaal in de kerker u zal onder de indruk zijn van een vloek. U moet slagen voor de dungeon zeer snel. Take care, en de items die de weerstand verhogen en gezondheid, en het aanpakken van de dungeon met een shotgun, uitgevoerd. Wanneer je op het andere deel, de vloek zal ophouden, en je krijgt de Klepels van Corruptie, en een melee wapen. Gebruik de checkpoint en verlaat de kerker. Het verlaten van de kerker terug naar het gebied van de merchant, langs de deuren en ga naar het noorden, waar vind je de dungeon in De Bunker

De Bunker
Deze dungeon bevat dezelfde vijanden in de kerker Passages. Gelden dezelfde adviezen gegeven voor de grot. In het tweede level moet je om te vechten tegen de Rotorkopeg.
Het is een baas melee, die is niet bijzonder moeilijk te beheren met een pomp actie geweer. Als hij weet te raken dat je bijna dood is, het concept is om het te houden op een afstand en hem te doden zo snel mogelijk. In feite, wanneer je de moeilijkheidsgraad voelen, de baas zal ontsnappen, verlaten van de plaats van zo veel beschermers met klauwen versie is ook radioactief. De tactiek om hen te snel af is om te streven naar radioactief, die met hun explosie zal doden, zelfs de normale. Voorzichtig, want de baas is terug en dit keer ook geholpen door de beschermers. Als je in staat bent om opnieuw vaststellen van de rangorde binnen de of tijdens de terugkeer van de Bazen vrij gemakkelijk om te stuur hem naar beneden.
Als je eenmaal versloeg de baas ga naar de deur en verlaat de kerker

Verwoestingen Schurende 3
Je bent nu in staat om de Deur te openen van de Zon. Vanuit het centrale gedeelte met de checkpoint, ga naar het noorden en geplaatst in de Sleutel te Huilen. Na de openingsscène dle-portal gaan binnenkant van de Toren

De troon van de onsterfelijke
Gewoon komen en luisteren naar een video-scène, dat zal het uiterlijk van de Onsterfelijke Koning. Na een korte dialoog stelt u voor hem het Hart van het Beest.
Als je weigert het aanbod, we zullen aanvallen, als het geaccepteerd kan het openen van een portal voor Corsus, waarin u kunt doorgaan met je avontuur.
En' het mogelijk om het accepteren van tijdelijk in de aanbieding, en later terug te keren om te gaan. We raden sterk aan dat u de tijd neemt en het overslaan van de strijd, als u aan het spelen bent door jezelf, omdat deze baas is echt moeilijk om te knipperen.en. De aanvaarding van het aanbod zal u toelaten om sterker te worden, en uiteindelijk kunt u later terug te komen om hem te verslaan. Voor de moment, dus we slaan deze strijd en het bod te aanvaarden.

Corsus

De clearing stinkend
Nieuwe planeet, nieuwe vijanden.

 

Stinkende Hond: dit monster heeft de vorm van een hond, kan springen in de grond en belooft een hinderlaag. Als het onder de grond klaar te ontwijken op het juiste moment het zijn hinderlaag.
Stinkende Warrior: een normale warrior, heel sterk. Op het moeras kan kruipen en klampen zich vast aan je benen, ze te slepen naar de grond en danneggiandovi.
Stinkende Veranderd: het is een miniboss. Heel sterk en gevaarlijk, moet geworpen worden met de shotgun zo spoedig mogelijk. Probeer niet om de confrontatie met het lichaam in het lichaam, wordt het een bloedbad. Wanneer je hem doden, zal in een toestand van verlamming, je zult moeten voltooien voordat u hervatten.
Stinkende Summoner: is de meest gevaarlijke. Kan roepen krijgers naar het oneindige. Het is eenvoudig naar beneden te gooien, maar eenmaal gedaan zal moeten worden afgewerkt door nogmaals de shell anders zal regenereren.

Maak uw weg naar het moeras, maar pas op voor verrassingen aan: de nieuwe vijanden zijn vrij agressief.
Naar het noorden vindt u de weg geblokkeerd u hebt een sleutel nodig. Juist verder van de plaats van het blok naar het zuiden. U vindt er langs de weg een STANDBEELD en veel minder vijanden dan ervoor kiezen om te verhuizen naar het centrum. Aan het einde van de dungeon in het portaal geel.

De hut
In deze arena, u zal worden geconfronteerd met de onreine. Het is een baas, heel eenvoudig als u in het bezit van de juiste versnelling. Het advies is gebruik te maken van de particle beam Rifle met een deken van Bramen. Gericht op het hoofd of achter.
Het vermogen van de Baas:
- Kan springen, zwaaiend met zijn hamer. Om het te vermijden, ontwijken, in een richting dwars
- Als je ver weg kunt gooien met de hamer. Hoewel het geen hamer, kunnen echter, in te dienen met het lichaam als je te dicht bij, maar zijn eerste gedachte, maar het ophalen van de hamer
- Draai rond met een hamer. Een top met het hanteren van de hamer. Je moet om het te vermijden.
- Stinkende Krijgers ondersteuning: het stinkende krijgers zullen helpen de baas in het bedrijf om u te doden. Laat ze met de particle beam rifle of melee als je anders niet kunt zijn, maar het beste is om ervoor te zorgen dat het de woede van de baas om het te doen voor u. In feite, de vaardigheden en de foto ' s van de baas doden van zijn eigen volgelingen, die staan tussen hem en u.

Als je eenmaal hebt gedood de baas, verlaat de hut en ga verder met de reis.

 

Mistige Moeras

- Schermer: een zwaardvechter is de traditionele. Als je ver weg starten we met het zwaard.
- Schermer-gewisseld: als je hem dood word je een Stinkende Krijger.
- Mot, corrosieve: bestendig, en met een schreeuw uiterst corrosief. Het is een miniboss. Je kunt hem raakt en hem gemakkelijk met de shotgun, zelfs in de vorm van rust.

Ga verder langs het pad in de richting van het volgende checkpoint. U vindt een ring langs de weg. Praat met de koningin Iskaal en vertel de persoon dat brengt weer het hart van de voogd aan u en als u wilt kopen, de Zeis van haar.
Ga terug en vervolg de weg. Voorbij het dorp, de monsters zullen verzetten, zal gedood worden veilig met een hamer.

De capillaire
Hond Gepantserde: het type aanval van een hond
Iskaal met shotgun: een schutter die stakingen van afstand met een geweer.
Iskaal met harpoen: het is als de schutter, maar schiet een harpoen. U krijgt een stun-effect als u getroffen
Iskaal reus: een reus van een bestendig en agressief. En' bijzonder kwetsbaar zijn voor de shotgun met de mod, eens of tweemaal.
Iskaal martelliere: dit is een miniboss is uiterst gevaarlijk. Wanneer verschijnt het gebruik van de mod brand en doden. Niet geraakt zonder reden, en wees voorzichtig bij het starten van de hamer. Normaal gesproken zal worden hervat, maar het kan er ook voor kiezen om je aan te vallen ongewapend, en is nog steeds zeer gevaarlijk.

Probeer de binnenkant van de dungeon te vinden van de ring. Deze ring zal herstellen langzaam uw gezondheid na verloop van tijd. Het is praktisch nutteloos in de tijd, als de zorg te klein is. Het kan echter zeer nuttig, na een botsing in het midden van het pad: gewoon uit te rusten van de ring en staan nog steeds voor een paar minuten en je zal herstellen van de gezondheid, zonder het breken van het hart van een draak. De dungeon is heel moeilijk. U moet een pump-action shotgun, mogelijk up-to-date en de supplies. Het is een kerker, lang en vol van wezens sterk.

Smederij van mos
Hier hebt u te confronteren met een nieuwe baas: de slaaf.
Het is niet een baas vooral moeilijk als je een goede weerstand tegen corrosie en een pomp actie geweer / pistool van de jager bijgewerkt. Deze boss lanceert geven-corrosief, en creëert zwembaden, corrosieve grond. De sleutel is om dichter tot hem door vuren. Op deze manier, u zal worden betrokken om weg te lopen en niet in staat zijn ze te raken of te maken plassen. Het probleem is dat zal worden geholpen door twee motten, die opnieuw een paar seconden na de dood. Dit zal je dwingen om afstand te nemen van de baas te denken om ze te doden en vervolgens opnieuw zoeken voor de baas. Wanneer het wordt zwak, de baas zal gooien je van de agressieve aanvallen van een afstand, direct op de grond. Wanneer dat gebeurt, zult u hebben om te rennen en te schieten, doorlopend tot en met het einde van het effect.
Wat kan gebeuren is dat je hebt om te ontsnappen van deze aanvallen, terwijl je schiet de motten die zijn aanvallende je. Hersteld naar de normale situatie, kunt u gebruik maken van het geweer van de jager om te raken van de baas.

Mistige moeras 2
Buiten kunt u de poort open tot het resterende deel van het moeras en ga verder met uw reis naar de volgende dungeon

De grot
Rusten in de plaats van het blok en stap uit te voeren op het gebied. U bent gearriveerd om de eindbaas van deze planeet: de uardiano Ixilis XV.
Het is niet een strijd bijzonder moeilijk, maar je moet blijven in de posities, inzicht in de mechanica en hebt ogen overal. De wedstrijd wordt gehouden in 3 fasen:

Gebruikte wapens: het Pistool van de jager met mod zorg en particle beam Rifle met Mod van Vuur

- Fase 1: Ixilis de XV is alleen, en zullen aanvallen door het gooien van ballen, bijtend, proberen je te raken met een speer, en het oproepen van sferen die zullen proberen om u te bereiken voor esplodervi in het gezicht.
In deze fase, die u nodig hebt om te plannen en de ontwijkt om aanvallen te voorkomen met de speer en het gooien van de bal, corrosief. Wanneer ze worden opgeroepen om de bollen, houd uw ogen op hen en als je de aanpak van colpitele met de particle beam rifle.
Eenmaal verzonden naar beneden, de baas 1/4 leven over om te beginnen met Fase 2

- Fase 2: Ixilis XV van de dagvaarding is een kopie van het, Ixilis XVI, met dezelfde vaardigheden, en spring je naar de andere kant van de brug. Voor het moment dat je zal staan op de zijlijn en u kunt houden op het verslaan van XV. Op een bepaald punt, beide exemplaren zal beginnen te laden uit een kreet: je moet snel en je vindt met het geweer te laden.
Hit zowel de baas in het gezicht totdat ze ontploffen. Wanneer een baas ontploft snel naar de andere en hetzelfde doen. Het zal leiden tot enorme schade aan.
Nu, XV is opzij gezet en je zal moeten vechten XVI, alleen al voor ongeveer vijftien seconden.

- Stap 3: Nu de baas over de zijlijn gaat de strijd en moet u de ogen overal. De baas passieve introduceert een enkele vaardigheid in het spel: te gooien van een krachtige lichtbundel voor je. Het zal niet van invloed zijn op je rechtstreeks, maar alleen het gebied voor hem. Voor dit moet u altijd een oogje op de baas passief, en verblijf in het deel van de brug in de tegenovergestelde richting om te verslaan van de baas actief. Vaardigheden, met inbegrip van de schreeuw, met de daaropvolgende uitwisseling van de baas zal zich herhalen tot u zal niet in staat zijn om te doden een van de bazen.

- Stap 4: blijft alleen een baas, dit zal roepen een groot aantal ballen voordat je terug in de strijd. Zijn je primaire doel. Als het je lukt om hen te vernietigen kunt u de afwerking van de baas, die altijd dezelfde vaardigheden als voorheen, maar in staat zal zijn om de lancering van de bundel van licht.

Aan het einde van de strijd ontvangt u tal van ervaringen en objecten, krijg je aan het einde van de weg open vakken, maar daarna ga je terug naar het checkpoint om terug te keren naar de Wijk 13 power-ups.


Roth: de Troon van het Licht 2
Het is tijd om een keuze te maken: geef tot het Hart van de Keeper van de Koningin Ikaar, of aan de Keizer Onsterfelijk. In deze gids geven wij een hart voor de Koningin en er scontreremo met de keizer. Nu hebben wij de kracht om hem te verslaan.
Gebruik deze configuratie:

Wapen 1: het Geweer van de Jager - Mod Mantel van Doornen
Arma 2: Fucle-Ray: Mod van Vuur

Stap 1: Net klaar met praten met de keizer, glijdt onder de trap. Dood de 4 Vyr voogden met schoten door het hoofd met het geweer van de jager. In dit stadium, de keizer blijft om naar te kijken, roepen, op regelmatige tijdstippen van de ballen. Wanneer ze verschijnen, de kralen, het uitpakken van de particle beam rifle, en laat ze uit. Als je eenmaal hebt gedood de volgelingen, hit aan het hoofd van de keizer met het geweer van de jager. Als hij verwijst naar andere gebieden, neemt het geweer en distruggetele.

Fase 2: deze fase begint op het moment dat de keizer roept de zeisen. Daarnaast zal roepen twee ballen en maak je uit de containers 4 Vyr.
Het is de meest complexe stap van de strijd. Blijf je op een afstand van de keizer, maar ook weg uit zijn gezicht. Zodra u zal hebben om te bekijken, met een grote sprong u getroffen worden door, en voor u zal er geen hoop meer, behalve in zeer zeldzame gevallen, per ongeluk.
Moet je dan verbergen achter de zuilen, zorg ervoor dat niet de keizer van het bereiken van springen. Terwijl u dit doet, moet je constant aan het doden van de volgelingen Vyr van de keizer die gericht zijn op het hoofd. Hit de keizer alleen als er volgers of ballen, herinneren, echter, zoals gezegd. De zeisen van de keizer hanon een beperkte duur, na ongeveer dertig seconden zullen ze verdwijnen en de keizer zal worden onschadelijk. U moet de schade zo veel als mogelijk mee te brengen naar fase 3.

Fase 3: in fase 3 van de keizer hoofd in de richting van de troon, zetten zichzelf in een vorm van stilstand. De kamer is gevuld met Vyr met klauwen die komen in een gespreid. Naast dodelijk als het verspreid, is er het probleem dat deze fase zal worden afgerond zodra mogelijk, de keizer weer al haar vitaliteit. Juist voor deze, neemt het pistool van de jacht en het gebruik van de Mod nu het laden van de Mantel van Bramen. U kunt kiezen u, afhankelijk van uw configuratie, als je dood de monsters in melee of met een pistool-ray. Zodra je gedood iedereen, heel snel, de zorg voor, geladen deeltje beam rifle en geactiveerd de Mod om te Vuren.
Hoofd echt de keizer in de vorm van stilstand en druk herhaaldelijk op het hoofd met de particle beam rifle aangepast, totdat het sterft.

Stap 4: u zal deelnemen aan de scène van de opstanding van de keizer, met een weinig minder dan de helft van het leven. Raken met het geweer van de jager, totdat hij roept de zeisen, herhaal dan stap 2. In deze fase wordt de keizer zal verslagen worden en je krijgt veel druk op.

Labyrinth 2
Eenmaal verkregen van de toets van het labyrint, en tanken bij Ward 13, kunt u terecht in het Labyrint gebruik van de toets en ga verder met je avontuur.
Vanaf de plaats van het blok, die naar links gaat u opent een portaal naar Corsus. Gaat u naar rechts, u openen in plaats van een portaal naar een nieuwe wereld.

Yaesha

Het groene element
Zoals altijd, de nieuwe wereld, nieuwe vijanden

Schermer: agile krijger met zwaarden, hoewel kwetsbaar. Als avte een goed doel dat je kan doden met een wapen, anders wordt de body-to-body
Bat: start ballen van elektriciteit, ook hij is snel en vereist een goed doel.

Deze kaart heeft vele vertakkingen paden en verschillende uitgangen. In eerste instantie gingen we helemaal naar het oosten

Het altaar van de onsterfelijken
In deze arena, u moet gewoon dood alle vijanden. Het probleem is dat ze zijn zeer agressief, en je bent in de minderheid.

Kruisboogschutter: er zijn veel van hen, schieten ze weg twee schoten voordat herladen
Warrior: uitgerust met veel van de lans is een dodelijke en resistent. Je moet hem neer met de shotgun uit de middellange afstand
Sjamaan: naar beneden valt met een paar foto ' s van de shotgun. Hem te doden voordat de bliksemen.
Reus, gewapend met een grote hamer, sloeg hem met een geweer of pistool van middellange afstand.

Aan het einde van de strijd, potreta spreken met Navun, krijg prijzen en een nieuwe functie.

Duidelijk red-hot

Gooit assen: in tegenstelling tot de andere krijgers, van een afstand lanceert twee objecten. Het is wendbaar en kan ontwijken zonder problemen melee aanvallen
Dragon: de aanval als een hond, maar het is een goede mogelijkheid om vijandelijke aanvallen te ontwijken, vooral melee. Het is handig om een pump-action shotgun.

Vanaf het startpunt ga naar het noorden om naar de volgende dungeon.

Het dorp sterven
Het dorp zal bevatten de dezelfde vijanden van vroeger. De raad is om te blijven op een afstand met de sniper rifle of het pistool van uw keuze. Rimpete elk type van de verpakking, als ze vol schroot en ijzer.

Baas: de wit-heet
Deze baas is vrij eenvoudig. Start de slag met een knuppel metgezel die zal een gevecht beginnen met u alleen. Alles wat je hoeft te doen is strike hem met het pistool terwijl het ontwijken van zijn aanvallen flaming. Zijn dood zal komen in het spel van de wit-heet, dat is niets meer dan een soldaat. Beweegt zeer snel en wordt geholpen door twee draghhi dat regenereren na de dood van een paar seconden later. Voorkomen dat zijn aanvallen moeilijk is zo goed als hem, maar niet leiden tot te veel schade. Je moet nauwkeurig en kiezen goed de tijd om te schieten met het pistool.

Het Wissen Van De Red-Hot 2
Ga naar de sluiting in het midden van de kruising en ga dan het zuiden, ga dan in het portaal

Het verzamelen van de marauder
U zal worden geconfronteerd met nu de marauder, een baas wolf. Gedragen objecten die favoriscno de verdediging van melee schade. De wolf heeft een gemakkelijk leven, als je jezelf in de opvang, zal vernietigen alles wat je er voor, met uitzondering van de twee centrale kolommen die ook resistent zijn voor hem. De tactiek is om rond één van deze kolommen niet toestaan dat het lenen van jezelf voor een hinderlaag. Elke partij zal worden uitgebracht van de scène en keren terug met de 3 geallieerde kruisboogschutters. Zijn uw prioriteit is, dus hou het veld duidelijk van andere problemen. Zodra we lieten de marauder, krijg je 2 nieuwe functies en andere bronnen.

De gevangenis van de Oprichter
Stap uit bij de lagere verdiepingen te vinden Ford. Praat met hem en geef je een sleutel te gebruiken in Wijk 13

Aarde
Wijk 13

Ga terug naar de Verpleegafdeling 13 en gebruik de sleutel in het kantoor van Ford, naar de onderste verdieping. Activeer de spiegel met de terminal, en de omzet in

Wijk 17
Volg de gangen naar beneden. U zult niet vinden van vijanden langs de weg naar de plaats van het blok.

De omzet in de laatste kamer en interactie met de dromer. U zal en u zal worden vervoerd naar een andere dimensie. U bent geconfronteerd met de eindbaas.

Eindbaas

En' het mogelijk om de eindbaas te verslaan alleen. Dit is de configuratie van de rol die ik gebruikte om het te verslaan:

  • Kenmerk Punten: 101
  • Armor Tank ten minste niveau +12
  • Het geweer van de Jager is ten minste niveau +12 Mod op uw plezier
  • Particle beam rifle niveau +15 met Mod van Vuur
  • De hamer niveau +15
  • Veel gezondheid, weerstand en elemental
  • De ringen en ketting die de verhoging van de gezondheid en schade

Eindbaas - Fase 1: De Dromer
In de eerste fase, zal de Baas worden in de vorm van de dromer. Het is vrij eenvoudig om te doden. Ontwijkt aanvallen temporizzando de bewegingen, gericht op het hoofd met het geweer van de jager. Maak je geen zorgen over de Wortel die worden opgeroepen, doen dit alleen als ze te dichtbij komen. Na een paar hits de Dromer zal verslagen worden en het zal veranderen in een Nachtmerrie

Eindbaas - Fase 2: Nachtmerrie
Met de setup die ik hierboven heb genoemd, de baas is eenvoudig.
In eerste instantie zullen we trek ballen van vuur, hoeft u alleen maar te schivarle. Geen hit voor geen enkele reden, maar houd het klaar en laden het pistool op ray.
Na 3 of 4 lanceert vuurballen de baas te gooien hem in een andere dimensie, waarin u vindt jezelf in een arena in het donker terwijl je constant schade, en progressief. Ren naar de portal die u zult vinden voor u: u kunt deze herkennen, want het is de enige ronde vorm voor u in een zee van zwart. In het pad worden opgeroepen van de wortel. Elke keer als je iemand doden krijg je een upgrade. Deze verbetering zal je tijdelijk sterker tegen de baas. Het doel is daarom de meest stapels mogelijk de versterking en voer vervolgens de portal. Sterk genoeg om het gezicht van de baas die je zult hebben om te accumuleren een minimum van 8 of 9 stapels van empowerment. Hoe meer je krijgt, hoe meer je sterk.

Uitgangen van de portal en net buiten het uitvoeren van de volgende handelingen snel: de zorg, het laden van het geweer, de activering van de mod vuur, terwijl het ontwijken van ballen van vuur. Dit deed was gericht op de Nachtmerrie op zijn borst, precies waar de dromer, en dan brand met alles wat je hebt. Als je schade aan het genoeg zal worden kwetsbaar voor uw aanvallen. Nog steeds maak je een vuur met alles wat je hebt om hem te laten lijden enorme schade aan. Kan je hem in een cyclus, echter, als je heel sterk zijn, anders duurt het 2 of 3 cycli.
Gedood de baas zie je op de laatste scène van het spel.

Cherri Andrea640360